شستشوی فرش ماشینی

/شستشوی فرش ماشینی
شستشوی فرش ماشینی2023-01-30T09:53:45+03:30

به طور کلی در شستشوی هر نوع فرشی باید به جنس آن فرش توجه شود. شستشوی فرش‌ها چه دستی و چه ماشینی از حساسیت بالایی برخوردار است که باید متناسب با هر نوع فرش شوینده مخصوص به آن را استفاده کنیم.

قالیشویی پیروزی با تعهد بالایی که در این زمینه دارد، هنگام شستشوی فرش حتما نوع و جنس آن را مد نظر قرار می‌دهد. انتخاب نوع شوینده و روش شستشو متناسب با نوع فرش باعث می‌شود تا کیفیت آن حفظ شده و از آسیب‌دیدگی مصون بماند.

فرش ماشینی چگونه شسته می‌شود؟

شستشوی فرش ماشینی انواع و اقسامی دارد که با توجه به نوع فرش ماشینی این کار انجام می‌گیرد. قالیشویی پیروزی با استفاده از انواع تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن به شستشوی انواع فرش‌های ماشینی می‌پردازد.

مراحل شستشوی فرش ماشینی از قرار زیر است:

خاک‌گیری: ابتدا فرش را با استفاده از تجهیزات و دستگاه خاک‌گیر، تمیز کرده و همه گرد و خاکی که درون آن است را از بین می‌بریم.

شستشوی فرش: بعد از مرحله خاک‌گیری، فرش وارد مرحله شستشو می‌شود. ابتدا فرش با استفاده از آب کر، آبکشی اسلامی می‌شود. سپس آن را در دستگاه شستشو وارد می‌کنیم. دستگاه شستشوی قالیشویی پیروز که از مدرن‌ترین دستگاه‌‌ها در این زمینه است، فرش ماشینی را به بهترین صورت شسته و آبکشی کرده و اجازه نمی‌دهد ذره‌ای از کثیفی و مواد شوینده باقی بماند. البته مهم است که اگر در منزل شستشوی فرش را انجام می‌دهید حتما از آشغالگیر فاضلاب استفاده کنید که آشغال‌های فرش باعث مسدود شدن مسیر لوله کشی فاضلاب نشوند.

خشک کردن: خشک کردن فرش در قالیشویی پیروزی به دو صورت طبیعی و ماشینی انجام می‌شود که در بخش طبیعی با استفاده از نور خورشید این کار انجام می‌گیرد و در بخش ماشینی با استفاده از دستگاه خشک‌کن این کار انجام می‌شود.

حال، کار شستشوی فرش شما به پایان رسیده است و با خیال راحت می‌توانید فرش خود را از قالیشویی پیروی تحویل بگیرید. شستشوی تخصصی فرش ماشینی یکی از خدمات قالیشویی پیروزی است و خدمات دیگری هم ارائه می‌دهد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

شستشوی فرش ماشینی

فرش ماشینی و اهمیت شستشوی آن

بی‌شک فرش ماشینی در وضعیت اقتصادی حال حاضر، یکی از گران‎قیمت ترین لوازم خانه است. پس اهمیت مراقبت و حفظ آن دوچندان می‌شود. فرش ماشینی به دلیل اینکه بخشی از بافتش از پلاستیک است کثیفی و گرد و غبار را بیشتر در خود جای می دهد و نگه می دارد. پس بهتر است با کمک قالیشویی به شستشوی آن بپردازید تا تمامی کثیفی و گرد و غبار داخل آن از بین برود.

میتونم به شما کمک کنم !؟
ارسال