رفوگری فرش دستباف

/رفوگری فرش دستباف
رفوگری فرش دستباف2019-12-22T13:02:44+03:30

رفوگری یکی از هنرهای دستی بسیار مهم و زیبا است که علاوه بر جنبه هنری خود یک نوع هنر ترمیمی محسوب می‌شود تا با استفاده از آن فرش‌ها، قالی‌ها و انواع زیر اندازهای که دچار مشکل شده‌اند ترمیم و تعمیر شده و به روز اول خود باز می‌گردند.

هنر رفوگری

هر نوع زیراندازی ممکن است به مرور زمان دچار مشکل و آسیب شود و با توجه به قیمت بالای انواع زیرانداز که فرش، گران‌بهاترین آن است باید یک نوع ترمیم و تعمیری در کار باشد تا بتواند این مشکلات را حل کند.

هنر رفوگری هنری است که به موازات هنر قالیبافی از زمان گذشتگان ما به وجود آمده است چرا که آنها هم دانسته‌اند زمانی که فرش دچار مشکل می‌شود باید روشی باشد تا بتواند زیبایی و سلامت آن را برگرداند.

رفوی فرش دستباف در قالیشویی پیروزی

فرش‎های دستباف نسبت به باقی انواع زیرانداز و فرش ماشینی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که فرش دستباف اگر دچار مشکل و آسیب شود هم هزینه بالاتری می‌برد و هم ترمیم و تعمیر آن کار سخت‌تری است پس باید مراقب سلامت فرش دستبافمان باشیم اما اگر دچار مشکل شد قالیشویی پیروزی با کلینک مخصوص رفوگری با استفاده از هنرمندان با تجربه و چیره دست در زمینه هنر قالیبافی و رفوگری این کار را برای شما انجام می‌دهند و فرشتان را مانند روز اول به شما تحویل می‌دهند.

انواع خدمات رفوگری قالیشویی پیروزی

شیرازه دوزی،گلیم بافی،پل سازی،بیدخوردگی،پارگی یا سوراخ شدگیف، سوختگی، چروک خوردگی

در هر کدام از این مراحل قالیشویی پیروزی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما عزیزان همشهری ارائه می‌دهد و می‌توانید با اطمینان فرش‌های دستباف خود را اعم از ابریشم، گلیم، قالیچه و یا تابلو فرش به هنرمندان رفوگر ما بسپارید.

رفوگری فرش دستباف

میتونم به شما کمک کنم !؟
ارسال